Bir garip ergenekon paradoksu...

on 30 Ocak 2009 Cuma



Son günlerde artık ergenekonla yatıp ergenekonla kalkıyoruz.Ergenekon aşşşşaaaa ergenekon yukarııı.Abicim bıktım artık bu ülkenin başka derdi yokmuuu!!! Güzelim destana yazık ediyolar beee :) Benim paradoksum şu :
Eğer ergenekon diye bir örgüt yoksa ergenekon bir destandır. :D Ergenekon diye bir örgüt varsa da bu işin başında kim var onu bilmiyoruz.Yılanın başını ezmezsen yılan ölür mü misali...

Kanımca ortada bir oluşum var ama basit bir oluşum değil.Örümcek ağı gibi hertarafa kök salmışlar...Yav arkadaş onu bunu bırak da gelecekte bizim çoluk çocuğa ne anlatacaz.Bilirsiniz ki büyük Türk destanlarımızdan birisidir.Bu arada övündüğümüz destanımızın adı kirleniyor bunu hiç düşünen yok..
"Babacım ergenekon nedir ?"

"Eeee şey destan.."

"Nasıl destan olur kitaplarda örgütten bahsediyoo"

Haydaaa buyrun cenaze namazına gel de açıkla şimdi bunu ilk okul çağındaki çocuğa

"Eee yavrum şimdik şöyle oluyor...."(bu diyalog bitmez :) )

Buradan yetkililere sesleniyorum..Lütfen efendim bundan sonra örgütleri destanlarımızın ismiyle anmayalım.Bundan sonra destan ismiyle örgüt kuracakları da kurmadan tespit edip hemen yakayalım :) Yoksa ortalıkta övünülecek Türk destanı kalmayacak...

Korkum şudur ki başka örgütler de özenip isimlerini Türk destanı koymaları...Manas diye bir örgüt türerse hiç şaşmamak lazım :)

Bu arada şunu da belirtmek isterim ki ; ben bu zamana kadar ne ocu oldum ne de bucu..Bir taraf tutsak ne fayda..Pardon fayda mı dedim tamamen zarar efendim taraf tutmak.Bak bakalım ülkenin durmuna, alevi-sünni,Türk-kürt,a partisi-b partisi şeklinde bölünmüş durumda.Eee durum böyleyken ne taraf tutarsın ey yüce insan kalk ayağa silkin kendine gel...Birlik olmadan dirlik olmaz...

Velhasıl kelam efendim benim sözüm burada biter.Ben madalyonun ne arka tarafını ne de ön tarafını gösterdim.Ben madalyona dik bakmayı gösterdim çapraz da olabilir :D